ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
Гарантія на велосипеди

Гарантійні зобов’язання

Гарантія на велосипеди виробництва ТОВ “ВЕЛОТРЕЙД”, випущені після 01 березня 2017 складає 18 міс., Поширюється з дня продажу або з дати виробництва якщо в паспорті не вказана дата продажу.

Для велосипедів, випущених в період з 20.09.16 по 28.02.2017 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання .
Для велосипедів, випущених в період з 20.09.16 по 28.02.2017 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання .

Для велосипедів, випущених до 20.09.16 гарантія становить 18 міс. на раму, 12 міс. на обладнання для ТМ Leon, Optimabikes, 6 міс. для ТМ Formula, Dorozhnik, 3 міс. для ТМ Discovery .

Починаючи з сезона 2020 на всі ТМ – Leon, Formula, Dorozhnik, Discovery компанія Velotrade надає наступні терміни гарантії на обладнання та раму велосипеда:

  • Гарантія на раму велосипеда 10 років.
  • Гарантія на обладнання 18 місяців.

Встановлений термін придатності (строк служби) велосипеда – 10 років за умови правильної експлуатації і при дотриманні правил по догляду і зберіганню велосипеда, зазначених в інструкції з експлуатації до велосипеда .

Умови надання гарантії:

  • Гарантія поширюється на першого покупця, який використовує велосипед виключно в особистих цілях і не поширюється на велосипеди, використовувані для прокату, бізнесу, або участі в велосипедних змаганнях.
  • Гарантія поширюється з дня продажу, або при відсутності штампа про продаж – з дати виробництва.
  • Велосипед може бути прийнятий на гарантійний ремонт тільки при пред’явленні: несправного велосипеда, з коректним і чітко заповненими графами, реквізитами в паспорті з серійним номером рами велосипеда.
  • Гарантія поширюється на заводський брак компонентів велосипедів і не поширюється на нормальний фізичний знос витратних матеріалів, механічного пошкодження в процесі експлуатації, зберігання велосипеда, впливу зовнішніх факторів.
  • Рама, яка передається на гарантійну заміну, не повинна мати будь-яких видозмін в фарбуванні і не може бути надана окремо (в розібраному вигляді або знятої з велосипеда, якщо інше не обумовлено службою сервісу).
  • У гарантійні умови можна відносити тільки саму конструкцію рами. НЕ відносяться до гарантійних умов випадки пошкодження фарбування, а також знімні елементи, призначені для кріплення перемикачів і аксесуарів, амортизатори рами.
  • Будь-які зміни в комплектації, проведені сервісними центрами за бажанням власника велосипеда або через нормальний фізичний знос, повинні чітко відповідати оригінальній специфікації.
  • Для гарантійного ремонту велосипед повинен бути укомплектованим і надаватися на огляд в чистому вигляді. Забруднений велосипед сервісний центр має право не прийняти на ремонт.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  • Періодичне технічне обслуговування велосипеда.
    Нормальний фізичний знос матеріалів, компонентів та обладнання, до яких зокрема належать шини, камери, ланцюг, зірки трансмісії, гальмівні колодки, троси, оболонки тросів, ручки керма, сідло, бокова поверхня обода, чашки і гайки рульової колонки, каретки, підшипники, механізми ручок перемикання, гальмівних ручок, втулки колісні, шарніри підвіски, амортизатори, амортизаційні елементи вилки, педалі, металовироби кріплень.
    Пошкодження, обумовлені падіннями, ударами, механічними пошкодженнями, дорожньо-транспортними пригодами, стихією, і т.д.
    Бокове або вертикальне биття коліс, деформацію коліс.
    Пошкодження, пов’язані з проколами, порізами, розривами камер і велошин.
    Ремонти по заміні запасних частин і комплектуючих, встановлених за бажанням Покупця.
    Пошкодження або корозію, вигоряння фарби і наклейок, які виникли в результаті впливу будь-яких зовнішніх факторів і прямих сонячних променів, включаючи відколи й подряпини від каменів, вплив солі, граду і т.д.
    Зняття велосипеда з гарантійного обслуговування:

У разі не пред’явлення коректного і правильного заповнення граф, реквізитів в паспорті з серійним номером рами велосипеда, дати продажу і друку / підписи продавця (дата виробництва).
У випадках самовільного втручання власником в конструкцію велосипеда, що веде до зміни його геометрії та інших характеристик шляхом установки нехарактерних даної моделі компонентів без погодження зі службою сервісу компанії Velotrade.
У випадках недотримання вимог періодичного контролю за станом велосипеда гарантійне обслуговування може бути призупинено.
Якщо причиною несправності велосипеда виявилися: експлуатація з надмірними навантаженнями, недотримання або порушення правил експлуатації, зберігання, контролю за станом велосипеда відповідно до Керівництва по експлуатації велосипеда.
Використання виробу для підприємницької або професійної діяльності.
Лакофарбове покриття рами було видалено або велосипед був перефарбований, а також, якщо на велосипеді присутні відколи й вм’ятини або існують інші факти, що свідчать про механічне пошкодження при ударі, аварії, падіння, і таке інше.
Гарантія недійсна, якщо номер рами велосипеда був затертий або знищений.
Правила експлуатації

РЕЖИМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: Велосипеди, розроблені для експлуатації по асфальтових дорогах, а також для руху по гравійним і поліпшеним покриттям без втрати контакту між покриттям і шинами.

ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ Їзда по дорогах з твердим покриттям, гравійним і ґрунтовим дорогам в хорошому стані, велосипедних стежках і доріжках.

НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ Їзда поза дорогами, гірська їзда, будь-які види стрибків.

ПРИМІТКА: Велосипеди, оснащені заднім амортизатором, забезпечують більш високий комфорт при їзді і не призначені для позашляхового використання. Велосипеди оснащені різними по ширині шинами – від 1,5 ” до 2,35″. Широкі шини добре працюють на гравійних і ґрунтових дорогах. Вузькі шини дозволяють швидше їздити по твердим покриттям. Якщо ви плануєте багато їздити по гравію або ґрунтам, сильно завантажувати велосипед – попросіть продавця по рекомендувати модель на відносно широких шинах.

Максимальне навантаження (ВЕЛОСИПЕД + ВАНТАЖ):

Велосипед з одностінним ободом 24 “, 26”, 28 “- 80 кг.

Велосипед з двостінним ободом 20 “, 24”, 26 “, 28” – 110 кг.

Максимальне навантаження на багажник велосипеда 20 “, 24” – 10 кг, 26 “, 28” – 25 кг.

Контроль за станом велосипеда

ПЕРЕД КОЖНІЙ ПОЇЗДКОЮ

Перевірте роботу гальм. Понажимайте гальмівну ручку, при цьому прокочуючи велосипед вперед-назад. Колеса повинні чітко блокуватися.
Перевірте зусилля затиску колісних ексцентриків або гайок.
Перевірте тиск в шинах.
Перевірте рульову колонку, з’єднання керма-виносу, виносу-штока вилки.
РАЗ НА ТИЖДЕНЬ (близько 100-200 км пробігу при помірній експлуатації )

Чистіть і змащуйте ланцюг (використовуйте спеціальні змащення на силіконовій або тефлоновим основі. Для очищення ланцюга використовуйте спеціальні очисники). При їзді в мокру погоду необхідно частіше обслуговувати ланцюг і елементи трансмісії.

РАЗ НА МІСЯЦЬ (близько 500-800 км пробігу при помірній експлуатації )

Перевіряйте стан зносу ланцюга, використовуючи спеціальний інструмент.
Перевіряйте стан підшипників у втулках, рульовій колонці, каретці, педалях .
Перевіряйте зусилля затяжки шатунів. Для шатунів з посадкою на вал каретки 30-35 н / м.
Перевіряйте зусилля затяжки виносу і керма. Болти кріплення виносу затягнуті із зусиллям 8-12 н / м.
Перевіряйте колеса на наявність торцевого і радіального биття. При необхідності, виправте або замініть обід. Для цього знадобиться шпицевий ключ (настійно рекомендуємо для даної процедури звернутися до авторизованого сервісного центру).
Перевіряйте стан гальмівних колодок, якщо ви користуєтеся гальмами типу V-brake, перевірте на знос стан гальмівної поверхні обода, наявність спеціальної проточки вказує, що обід ще придатний для використання, якщо проточка починає «затирається», то обід слід замінити .
РАЗ В СЕЗОН

Амортизаційна вилка вимагає обслуговування чистка / заміна сальників, заміна амортизаційної рідини (вилкове масло).
При важких умовах експлуатації (дощ, сніг, бруд) міжсервісний інтервал скорочується. Визначити необхідність обслуговування амортизаторів, можна візуально і відчувши зміни в роботі вилки.

Перевіряйте стан тросів і обплетення. Обшивка не повинна «розпадатися» в місцях контакту з упорами.
Троси повинні мати гладку, без слідів закисания поверхню і вільно рухатися в оплітці. При необхідності, замініть троса і оплітці.

Замініть масло у втулках, каретці, рульовій колонці (за умови, якщо підшипники можна розібрати для обслуговування).

У перші два тижні, при помірній експлуатації, проведіть перше ТО велосипеда.

У нього входить наступне:

Перевірка затягування шатунів на валу каретки (30-35 н/м) перевірка затяжки рульової колонки, виносу, керма (болт якоря – 3 н / м, болти виносу – 8-12 н/м); перевірка натягу спиць; регулювання перемикачів і гальм.

Правила зберігання

Зберігати велосипед в зібраному або розібраному вигляді потрібно зі злегка підкачаними шинами, щоб вони мали нормальну форму. Приміщення, в якому зберігається велосипед, має бути сухим і не мати коливань температури. Висока або низька температура, прямі промені сонця, близька відстань від джерел тепла викликають псування гуми, фарби і наклейок. У сирому приміщенні металеві деталі велосипеда псуються від корозії.

У разі поломки

Зверніться по допомогу в місце покупки велосипеда або в найближчий сервісний центр Компанії «Velotrade». Список сервісних центрів можна посмію третину на сайті velotrade.com.ua і звернеться туди. Або написати в чат.

бот в telegram https://t.me/velotrade_service_bot

бот в viber: viber://pa?chatURI=velotradeservicebot

Перед зверненням до сервісного центру, Вам необхідно:

Переконатися, що Ваш велосипед належить до одного з брендів ТОВ «ВЕЛОТРЕЙД» – «LEON», «OPTIMABIKES», «FORMULA», «ДОРОЖНИК», «DISCOVERY»
Перевірити наявність паспорта велосипеда з заповненими полями – бренд, модель, ростовка, № рами велосипеда (повинні збігатися з Вашим велосипедом ) . Перевірити що термін гарантії не закінчився. Термін гарантії вказаний в керівництві користувача або в паспорті і встановлюється з дати продажу велосипеда.
Ознайомитися з інструкцією по оцінці гарантійного/негарантійний ремонту на сайті www.velotrade.ua, або в будь-якому з сервісних центрів.
По можливості зв’язатися з найближчим до Вас сервісним центром і уточнити дату і час, коли можна привезти велосипед для гарантійного ремонту. УВАГА! Для проведення гарантійного ремонту велосипед повинен бути переданий в сервісний центр в чистому вигляді.
Зробити копію паспорта велосипеда .
В сервісному центрі заповнити заявку на гарантійний ремонт велосипеда, прикласти до неї копію паспорта велосипеда і передати представнику з сервісного центру – заповнену заявку, копію паспорта, велосипед.
У визначену з сервісним центром дату, прибути в сервісний центр, прийняти роботу, розписатися в заявці на проведення гарантійного ремонту.

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням, або зробити повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

товар, не був у використанні і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, покришки велосипеда не стерті і не мають слідів експлуатації, трансмісія велосипеда не піддавалося змінам і т. П .;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (для велосипедів, що відправляються в коробці);
для велосипедів, які видаються в зібраному і готовому вигляді – збережені всі ярлики і заводське маркування;
на товар є розрахункові документи, видані споживачеві разом з проданим продукцією;
в разі якщо заявляється товар має сліди експлуатації – магазин залишає за собою право не приймати такий товар.